Jiří Franc

O autorovi blogu na www.jirifranc.estranky.cz
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1258x

Seznam rubrik

Jiří Franc

Podporuji iniciátora "kroužkovací revoluce"

V blížících se volbách do poslanecké sněmovny jednoznačně podporuji PhDr. Robina Böhnische - kandidáta ČSSD za Trutnovsko, autora "kroužkovací revoluce". Svou iniciativou umožnil voličům již v roce 2010 výrazně ovlivnit konečné obsazení dolní parlamentní komory.

18.10.2013 v 10:15 | Karma: 7,65 | Přečteno: 368x | Politika

Jiří Franc

Cesta Pobaltím - srpen 2013

Společně s dcerou jsem letos v srpnu absolvovali velmi dobře organizovaný zájezd do pobaltských zemí bývalého SSSR s návštěvou Petrohradu. Cesta jako byla tato, samozřejmě neuspokojí zájemce o detailní seznámení s historií a současností toho kterého místa, je však ideální pro slušnou orientaci a výběr možných budoucích cestovatelských cílů. Něco přes 4500 pobaltských kilometrů ve společnosti příjemných lidí je minulostí, vzpomínky a zkušenosti zůstávají ...

23.9.2013 v 18:29 | Karma: 8,09 | Přečteno: 705x | Cestování

Jiří Franc

Chroustkov 1900-1952 - život na středočeské vesnici

V tomto příspěvku jsem soustředil více než 140 odkazů na digitalizované dokumenty, které pocházejí z nálezu v domě čp. 21 v Chroustkově u Kutné Hory. Dokumenty skládají mozaiku půlstoletí života na středočeské vesnici.

2.1.2013 v 15:49 | Karma: 8,42 | Přečteno: 649x | Ostatní

Jiří Franc

Ing. Jiří Franc - Poděkování voličům v číslech

Děkuji všem voličům ČSSD v Královéhradeckém kraji a zvlášť upřímně těm, kteří mi udělili jeden ze svých preferenčních hlasů.Jen díky Vám jsem se v sobotu 14. 10. 2012 večer stal krajským zastupitelem.Považuji za velký úspěch, že jsem cca 46% preferenčních hlasů získal mimo Trutnovsko, kde žiji a působím.

2.11.2012 v 20:52 | Karma: 7,89 | Přečteno: 1018x | Hradec Králové

Jiří Franc

Omluva Ing. arch. Vladimíru Smilnickému

Dne 5.1. 2012 uveřejnily janskolázeňské noviny Fontána můj příspěvek, ve kterém jsem seznámil čtenáře se svými zkušenostmi s tvorbou územního plánu a jeho projednáváním. Příspěvek stejného obsahu jsem pak zveřejnil rovněž na blogu iDNES.cz dne 28.12.2011. V tomto příspěvku jsem použil tvrzení, spekulace, úvahy a přirovnání, která byla nepravdivá a nepatřičná a ve svém důsledku mohly vážně poškodit osobní a především profesní zájmy, postavení a důvěryhodnost práce i konání Ing. arch. Smilnického. Za toto mé jednání se mu hluboce omlouvám.

25.3.2012 v 23:42 | Karma: 6,21 | Přečteno: 869x | Ostatní

Jiří Franc

Fuji Anabel Sixty Six - skutečný příběh

Vloni na podzim přesvědčila po letech manželka mne i dcery, že si pořídíme pejska. I když jsem jí sugestivně vysvětloval, jaké starosti nám přibudou (ne, že bychom jich i bez chlupatého kamaráda neměli dost), nakonec jsme se nezvratně dopracovali až k fázi, která mnohým z Vás bude asi povědomá.

23.5.2010 v 22:59 | Karma: 10,85 | Přečteno: 1287x | Diskuse| Společnost